Conferència "Viajando juntos al éxito"

El pròxim dia 17 de Desembre a les 17.25 els alumnes de 2n curs dels Cicles Formatius de Comerç i Màrqueting assistiran a la Conferència de Javier Giménez Divieso “Viajando Juntos al Éxito”.
Javier ha treballat com a directiu en empreses del retail més de 20 anys ocupant llocs de responsabilitat en Finances, Logística, Vendes, RR.HH i Gerència/Direcció i en l’actualitat treballa per compte propi ajudant les empreses a aconseguir millors resultats, a través de les persones i els equips oferint la seua experiència i coneixements a través de la Consultoria, Mentoría, Coaching i Formació.
L’objectiu de la Conferència és estimular als alumnes de Comerç que iniciaran les seues
pràctiques (Formació en Centres de Treball) en el tercer trimestre perquè afronten l’inici
de la seua carrera professional amb una alta motivació.
El nostre agraïment cap a Javier Giménez Divieso per la seua col·laboració i entusiasme davant aquesta iniciativa.
El cartell de la conferència està dissenyat per Yolanda Peña i Lucía Sánchez, alumnes de 2n curs del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Activitats Comercials.