Cartells per la promoció de la vida saludable dissenyats pels alumnes de l'IES Conselleria

Els alumnes de l’IES Conselleria han participat en una activitat transversal en el que han elaborat de manera conjunta el disseny d’una sèrie de cartells per la promoció dels hàbits de vida saludable i la cura del medi ambient. Així, els alumnes de l’assignatura de l’assignatura de Dibuix Artístic 1r de Batxillerat artístic han elaborat uns treballs d’estil lliure per als que els alumnes de l’assignatura de valencià de 4rt ESO B han proposat un eslògan que, finalment, els alumnes del mòdul d’Ofimàtica de 1r de grau mitjà d’informàtica (SMR) han plasmat en un cartell publicitari fent ús d’una eina de disseny gràfic.
Els treballs resultants de l’activitat els podeu consultar en la següent galeria i, en breu, podreu trobar-vos els cartells seleccionats decorant les parets de l’institut.

Cal donar l’enhorabona a tots els participants per la qualitat del treball realitzat.