Activitats al voltant del Dia de la dona

Us compartim les activitats programades al voltant del D´ia de la dona:

Exposició de cartells sobre la dona per a celebrar el 8 M.

L’alumnat de Valors Ètics d’ESO amb les seues professores, Ana Estupiña i María Dolores Sanz, han fet cartells sobre diferents aspectes relacionats amb les dones i sobre dones que han destacat a diversos àmbits.
Tots els cursos d’ESO visitaran l’exposició amb la seua tutoria per a contestar qüestions a partir de la lectura d’aquests cartells. Les respostes es depositaran a una urna a la biblioteca.
El pròxim dijous 14 de març s’entregaran els premis als 5 guanyadors /es del sorteig entre les respostes correctes que es trauran a l’atzar.
El premi es un llibre escrit per una dona.

Tribut a dones destacades al món de Parla anglesa

L’alumnat de  Batxiller ha escrit en anglés biografies de dones que han destacat al món de parla anglesa com a tribut a la seua contribució, organitzat per departament d’anglés.

Xarrada sobre dones valencianes

La professora del nostre centre i autora del llibre Dones Valencianes que han fet història , María Viu, farà una xarrada aquest dimarts 12 per a l’alumnat de l’FP Bàsica amb motiu del Dia de la dona.