Activitat de Volei Platja amb 1°TSEAS

L’alumnat de 1°TSEAS A de l’IES Conselleria ha participat en una activitat complementària de volei platja per a tancar el curs de manera lúdica. Aquesta iniciativa, a més de fomentar la diversió i el companyerisme entre els estudiants, també els ha servit per a preparar-se de cara al mòdul d’esports d’equip del curs vinent.

La jornada ha estat un èxit, amb una alta participació i un ambient d’alegria i esportivitat. Els alumnes han tingut l’oportunitat de posar en pràctica les habilitats apreses durant el curs i de treballar en equip en un entorn diferent al de les aules.

Des de l’IES Conselleria volem agrair a tot l’alumnat i professorat implicat per la seua col·laboració i entusiasme. Esperem que aquesta activitat haja sigut una experiència enriquidora i motivadora per a tots i totes.