ACTIVITAT D'ANIMACIÓ LECTORA DE LA BIBLIOTECA: VISITA A LA BIBLIOTECA MUNICIPAL FRANCES ALMELA I VIVES

Els passats dimarts 23 i 30 de gener l’alumnat de 2n  d’ESO, acompanyats dels seus tutors, visitaren les intal·lacions de la BIBLIOTECA PÚBLICA Francesc Almela i Vives.
El senyor Cristobal, funcionari de la biblioteca, oferí al nostre alumnat una xarrada sobre l’estructura, organització i funcionament de la biblioteca actual. També els va ensenyar a buscar llibres en l’aplicació informàtica adient i, per finalitzar, participaren en un joc d’equip de recerca on el segons eren l’enemic. L’alumnat va gaudir i aprendre moltíssim.
En acabar anaren al llit del Túria a esmorzar i a jugar una estona.
Aprofitem aquesta publicació per donar les gràcies a la Biblioteca Francesc Almela i Vies per la seua magnífica atenció. Gràcies!