Actes i activitats setmana 25 de Novembre 2017 en contra de la violència de gènere organitzats per la Coordinació de Convivència i Igualtat

“1º-2º-3º-4ºESO I BATXILLERAT D’ ARTS:  FRASES CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE
Cada tutor/a amb el seu grup ha seleccionat un lema contra la violència de gènere que represente al grup i ho ha col·locat en els realitzats per alumn\@s de l’assignatura d’Anatomia de Batxiller d’Arts, amb la seua professora Eva Soler.

FP BÀSICA : LES FLORS DE LA MEMÒRIA
Elaboren flors amb els noms de les víctimes de gènere de 2017 i durant la setmana les han anat col·locat cada dia una en les columnes del la planta baja.Profesora Mª Angeles Terol.
1r I 2n BACH ARTS: CONCURS DISSENY SAMARRETES:DÍA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE
Concurs per al disseny d’un logo per a la nostra samarreta. La guanyadora del concurs és ALESSIA VANDELLI 2n Batxiller Arts. Coordinat pel professor Angel Rodríguez
OPTATIVA INICIACIÓ EMPRESA 4t ESO: MÀRQUETING I VENDA CAMISETES
Han treballat en classe de l’optativa amb el professor Carlos Mestre i s’han encarregat del màrqueting i la venda de la camiseta en els recreus durant tota la setmana.
AMPA IES CONSELLERIA: SUBVENCIÓ SAMARRETES
Hi ha subvencionat el cost de les samarretes perquè el que es recapte es puga donar a l’associació ALANNA que treballa a València per a ajudar víctimes de la violència de gènere.
1r BACH Ai B: FLASHMOB CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE
Flashmob contra la violència de gènere que es va realitzar durant l’acte del dia 24 i que ha sigut possible gràcies a la col·laboració de CFGM d’Activitats Físiques i Esportives i de la seua professora Isabel Conca.
CONCURS MICRORELATS CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE
Concurs de Microrelats contra la Violència de Gènere organitzat pel departament de Castellà per a l’alumnat d’ESO i Batxiller.

PRIMER PREMI 1.º CICLE DE SECUNDARIA

AUTORA: NAOMI ODAWA SORIANO NAMOI ODAWAZ