Dones valencianes que han fet història

Dones valencianes que han fet història. 7 i 14 de març de 2022. Alumnat d’Arts escèniques i dansa de 4t d’ESO.

Els dies 7 i 14 de març, amb motiu del Dia internacional de les dones, l’alumnat de l’optativa d’Arts Escèniques i Dansa de 4t d’ESO ha representat a la sala d’actes un espectacle basat en el llibre Dones valencianes que han fet història.

16 dones valencianes des de l’època romana a l’actualitat van passar per l’escenari per a contar-nos els seus èxits, les seues dificultats i les seues esperances. També van encoratjar el nostre alumnat a lluitar pels seus somnis malgrat les dificultats. Un missatge d’esperança i d’il·lusió pel futur tan necessari per a tots nosaltres.

Gràcies a l’alumnat participant i al professorat que ha col·laborat perquè aquesta activitat es poguera realitzar.