Cartells accesibles a les aules de l’IES Conselleria

L’alumnat d’FP Bàsica d’Informàtica i Comunicacions del centre ha dissenyat i imprés en 3D uns cartells tàctils per retolar les aules del centre de forma accessible per a les persones amb discapacitat visual.

Per finalitzar l’activitat, l’alumnat ha distribuït els cartells impresos pel centre, penjant-los al costat de l’espai corresponent.

Aquests cartells accessibles completen el treball realitzat per l’alumnat d’FP Bàsica del curs anterior i complementen el plànol tàctil que està disponible a l’accés del nostre centre.

Aquesta iniciativa és el resultat de la participació del centre en el projecte Erasmus+PRINT3D que, malgrat haver finalitzat el 2019, continua estant present en les propostes didàctiques del centre. Gràcies a aquesta activitat, l’alumnat no sols ha treballat les competències de disseny i impressió 3D, sinó que s’ha sensibilitzat cap al col·lectiu de persones amb discapacitat visual.