Visita a ESIC University

El passat 2 de febrer l’alumnat de 2n de Batxillerat que cursa la matèria d’ECONOMIA DE L’EMPRESA, es va enfrontar al repte proposat per l’Escola de Negocis i Màrqueting (ESIC):

Crear mitjançant la tècnica de co-branding un nou producte i promocionar-lo utilitzant la xarxa social TIK-TOK.

Amb creativitat i iniciativa cada equip va presentar els seus productes originals i innovadors.

L’experiència de convertir-se en un estrateg del màrqueting per un dia, va anar realment motivadora per al nostre alumnat!

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies