Lliurament de diplomes projectes europeus 2018-2019

Els responsables de l’Escola de Formació Melchor Botella van lliurar la setmana passada els diplomes amb els certificats de participació del centre en els projectes europeus.
El present curs, el nostre centre ha participat en els següents programes Erasmus+ coordinats pel sindicat educatiu STEPV i la Escola de Formació Melchor Botella:

• PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF THE VET INTERNSHIP MODEL (2018-1-ES01-KA102-048326): Aquest projecte és un projecte de mobilitat d’alumnat de ciclesformatius d’FP de les famílies d’Informàtica i Comunicacions (Tècnic en sistemes microinformàtics), Hosteleria i Turisme (Tècnic en Serveis de restauració) i sanitària (totes les branques) Els països de destinació són Irlanda, Malta i Portugal. Gestionat per la Escola Sindical De Formació Melchor Botella. Web del projecte.
  • PROJECTION OF THE VET THROUGH EUROPEAN PROFESSIONAL
    INTERNSHIPS (2018-1-ES01-KA102-048317). Projecte de formació del
    professorat per a promoure la realització de pràctiques d’alumnes en Europa. Els
    països de destinació són Irlanda, Malta. França, Itàlia i Portugal. Gestionat per STEPV..Web del projecte