Multiaventura per acabar el curs

L’aventura, amb final feliç per a la majoria, d’aquest curs ha tingut una prèvia multiaventura per a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO. El passat dijous 13 de juny omplirem dos autocars d’alumnat, il·lusió, alegria i professorat i ens dirigirem cap al centre que ACTIO regenta a la localitat d’Alboraig. Allí, en plena natura, poguérem gaudir i viure una jornada inoblidable practicant diferents activitats pmultiaventura: Tirolina, rocòdrom, Tir en arc, Pont tibetà, ràpel i bicicleta de muntanya. Les instal·lacions i el personal d’ACTIO se n’ocuparen de què tothom ho passarem magníficament be. Gràcies.
Aquesta barreja d’activitats lúdiques, esportives i educatives, que entusiasmaren l’alumnat i el professorat, han sigut el colofó d’aquestos mesos d’estudi, treball i aprenentatges. Ara només ens queda carregar bateries durant les vacances per fer que el proper curs siga tant bo o millor que aquest.
Volem agrair a l’AMPA del nostre institut la col·laboració i l’ajuda que ens han prestat al llarg de tot el curs i, concretament, en aquesta activitat on s’han fet càrrec del cost dels dos autobusos. MOLTES GRÀCIES!