Exhibició de Ball Country a l’IES Conselleria per a les Alumnes d’Arts Escèniques i Dansa

L’IES Conselleria va realitzar una exhibició de ball country al saló d’actes, dirigida especialment per a les alumnes d’Arts Escèniques i Dansa de 1r i 2n de Batxillerat.

L’esdeveniment, organitzat pel Departament d’Arts, va estar dirigit per la una professora experta en aquest estil tradicional nord-americà, que van mostrar diverses coreografies i va explicar les característiques principals del ball country, com els moviments en grup i els passos característics de les línies.

Les alumnes, a més d’aprendre la tècnica, van tenir l’oportunitat de participar activament en la sessió, experimentant els ritmes i la coordinació que defineixen aquest estil. L’exhibició va ser un èxit, gràcies a la implicació tant del professorat com de l’alumnat, que va demostrar gran entusiasme i ganes d’aprendre.

Aquest tipus d’activitats tenen com a objectiu enriquir la formació artística de les alumnes, oferint-los la possibilitat de descobrir nous estils i explorar diferents formes d’expressió corporal. Des de l’IES Conselleria, seguim fomentant el contacte directe amb el món de les arts escèniques, oferint experiències pràctiques i inspiradores.

A continuació, teniu el reportatge realitzat per l’alumnat del projecte IC Audiovisuals: