Olimpíades Física curs 2022-2023

Dimarts passat, dia 7 de març, va tindre lloc el lliurament de premis i diplomes de la Prova local de l’Olimpíada de Física, celebrada el 23 febrer 2023 per a seleccionar l’equip d’estudiants que representaran al districte universitari de València en la fase nacional. Només el fet de participar en aquesta Fase Local constitueix un gran repte. A més d’una competició, l’Olimpíada de Física és també una experiència formativa. Després d’una prova inicial, en la que Hugo va estar preseleccionat, ha pogut assistir a un curs de física de 72 hores. Ja finalitzat, és quan es realitza la prova local.

En aquesta prova, l’alumne del nostre IES VELES E VENTS, Hugo Palop de 2n Batxillerat, ha obingut Menció d’Honor.

Des del centre, volem felicitar al nostre alumne per la seua Menció d’Honor. Hugo ha estat molt il·lusionat preparant aquestes olimpíades des d’abans de l’inici del curs.

Enhorabona!!