TERRITORI SONOR – «Més que lletres»

El SES Montanejos a la ràdio d’À Punt

El dia 8 de febrer de 2024, part de l’alumnat del SES Montanejos participà en el programa de la ràdio d’À Punt, Territori Sonor. El reponsable de la secció Més que lletres, Vicent Xavier Contrí contactà amb el professor responsable de l’assignatura de valencià, Josep Puchades, per a oferir-li la possibilitat de participar en este espai radiofònic. El treball consistia a recitar els versos de la poesia L’Alt Millars, de Manel Pitarch, i fer una breu reflexió al voltant de la llengua.

De tot l’alumnat que volia participar en l’activitat, finalment, únicament pogueren fer-la set alumnes ja que el poema té set estrofes.

En el següent àudio podem escoltar els alumnes Sergio Bagán (2n ESO), Abril López (2n ESO), Nerea Mor (3r ESO), Héctor García (4t ESO), Lorena Guillamón (4t ESO), Cristian Corralo (4t ESO) i Daiana Amuza (4t ESO), i el professor Josep Puchades.