Treballs de l’assignatura de valencià

L’alumnat de 1r d’ESO ha treballat dins de l’apartat de Comunicació la redacció de notícies, per la qual cosa els vaig propondre realitzar notícies dels esdeveniments que havien passat a l’institut durant el present curs.

Els alumnes de 2n han treballat distintes formes de fer literatura gràfica, una d’elles el cal·ligrama. És per això que cadascú va triar un poema i feu el seu corresponent cal·ligrama.

L’alumnat de 4t ha treballat la fotonotícia i hem analitzat poemes de referents de la cançó protesta i postguerra. S’ha treballat i estudiat Al Vent (Raimon), Assumiràs la veu d’un poble (Vicent Andrés Estellés) i L’Estaca (Lluís Llach). A més a més, s’ha analitzat la poesia que sobre l’Alt Millars feu Manel Pitarch i es musicà dins d’un projecte d’Acció Cultural del País Valencià.