Salida al Castillo de la Viñaza (projecte Guardabosc)

Parte del alumnado de 1º, 2º y 3º de ESO realizaron el pasado día 5 de mayo una ruta hacia el Castillo de la Viñaza dentro del Projecte Guardabosc que se ha realizado en el centro.

"El projecte Guardabosc és una innovadora iniciativa d’educació ambiental dissenyada per a sensibilitzar l’alumnat d’entre 10 i 16 anys en la prevenció dels incendis forestals. El projecte «Guardabosc» es portarà a terme este curs entre gener i juny en 40 escoles i instituts i s’adreça als nivells de 5é i 6é de Primària i a tota l’etapa de l’ESO. El projecte inclou un pla de treball de tres fases, amb formació del professorat; aplicació teòrica a l’aula d’unitats didàctiques; i la consolidació de tots els conceptes treballats, passant una jornada en espais naturals de la localitat o rodalia."

Las salida fue la última de las 3 fases en las que está dividida el proyecto.

IMG-1997
IMG-1965