Taller JazzWoman (projecte Rapsodes 2023)

L’alumnat de la ESO va participar el passat 4 de maig en la realització d’un taller de rap emmarcat dins del projecte Rapsodes 2023, establert per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport amb la finalitat de millorar la competència comunicativa de l’alumnat en llengua valenciana i afavorir la cohesió lingüística.
Per a dur a terme aquest taller, el centre va rebre l’artista JazzWoman, qui porta 11 anys en la cultura hip-hop i ha recorregut tot l’estat espanyol fent concerts. A més a més, és guanyadora del premi Enderrock 2020 al millor disc de música urbana amb Malèfica i nominada a dos premis Carles Santos 2020, al millor àlbum de hip-hop amb Malèfica també, i millor cançó amb Amor i Amistat. Finalment, cap ressaltar que és autora de les seues cançons, s’autoprodueix la música i els seus videoclips.
Aquest taller va constar, primerament, d’una part teòrica on l’alumnat va conèixer quins elements constitueixen el hip-hop, així com diferents tècniques utilitzades per composar. Posteriorment, van analitzar la cançó d’Amor i Amistat i finalment van composar la seua pròpia lletra en grups i la van cantar. JazzWoman va transmetre a l’alumnat que aquest món és un lloc on podem experimentar la nostra creativitat en molts sentits.

IMG-1919
IMG-1928