«Cultural Classes»

• El passat dia 14 de Febrer Jon Iveson, un membre del departament per a la Formació del Professorat de Burlington, va visitar el nostre centre per fer unes Classes Culturals. Els nostres alumnes de 1r ESO a 4t ESO van tindre l'oportunitat d'aprendre i atendre molts fets interessants del món de parla anglesa. Els nostres estudiants van gaudir molt de l'experiència. Moltes gràcies i esperem que torneu el proper curs!!
    Departament de Llengües del SES Montanejos
  • El pasado día 14 de Febrero Jon Iveson, un miembro del Departamento para la Formación del Profesorado de Burlington, visitó nuestro centro para dar unas Clases Culturales. Nuestros alumnos de 1º ESO a 4º ESO, tuvieron la oportunidad de aprender y atender muchos hechos interesantes del mundo de habla inglesa. Nuestros estudiantes disfrutaron mucho la experiencia. Muchas gracias y esperamos que vuelvan el próximo curso!!
    Departamento de Lenguas del SES Montanejos
  • Last 14th February Jon Iveson, a member of Burlington's Teacher Training Department, visited our high school to give some cultural classes. Our students from 1st ESO to 4th ESO had the opportunity to learn and attend to many interesting facts from the English-speaking world. Our students really enjoyed the experience. Thanks a lot and we hope you come back next year!!
    Languages Department SES Montanejos

El ponente es blogger en la web de Burlington https://burlingtonbooks.es/blog/

WhatsApp Image 2024-02-14 at 13.58.44
WhatsApp Image 2024-02-14 at 13.58.44 (1)