S’anul·len els terminis de lliurament d’exercicis en Aules

La directiva ha decidit que s’anul·len TOTS els terminis de lliurament de les activitats i exercicis proposats en la plataforma Aules a causa de que aquesta plataforma està inhabilitada per als alumnes des de fa dies per manteniment per poder fer front a la gran quantitat de connexions que tindrà durant aquests dies per teletreball.

Per tant, fem una crida a la CALMA, i al SENTIT COMÚ, els alumnes aniran rebent els treballs per correu electrònic via web Família per als alumnes de 1r i 2n de l’ESO, i per email corporatiu @alu.iesserramariola.es per a al resta. Podran seguir treballant i lliurar els treballs quan la plataforma Aules estigui disponible i si el professor ho exigeix ​​per correu electrònic corporatiu @gva.es que es pot consultar clicant ací.

Estem davant d’una situació extraordinària, i per tant s’exigeix ​​mesures extraordinàries, tots estem nerviosos per les notícies, situacions personals, de treball, aïllament social, etc. Això és dur per a tots, per tant intentarem portar-ho el millor que puguem i ajudar al màxim a les famílies.

At. IES Serra Mariola.