L’IES Serra Mariola a la “III Jornada de la Ciència”

Els alumnes de Batxillerat de l’IES Serra Mariola de Muro, i el professorat del Departament de Matemàtiques, van participar aquest divendres 8 d’abril a la III Jornada de la Ciència, organitzada per l‘Ajuntament de Muro.

Aquest any la jornada anava entorn de les Matemàtiques. Van poder assistir a les següents xarrades:

• “Matemàtiques … en les ones gravitatòries?” d’Isabel Cordero Carrión (professora de Matemàtiques de la Universitat de València i Doctora en Astrofísica)
  • Tinc un problema i no dubtaré a resoldre’l” de Julio Mulero Gonzàlez (professor i Doctor del Departament de Matemàtiques de la Universitat d’Alacant)

I participar en els següents tallers:

• Matemàtiques i Música, l’harmonia és matemàtiques” a càrrec de Victor Marco Vico (professor de Matemàtiques de Secundària)
  • Paper, tisores i una superficie” de María García Monera (professora de Secundària i professora associada de la Universitat de València)
    Va ser una jornada molt productiva que va fer que els alumnes veiessen altres aspectes de les Matemàtiques i la seua utilitat en qualsevol faceta de la vida.

Feu clic sobre les imatges per a vore-les en gran