Convocat el procés de selecció per a l’alumnat que anirà d’Erasmus en els Cicles Formatius Superiors

Ja està obert el termini per a la selecció de l’alumnat que anirà a través del programa Erasmus+ a realitzar les pràctiques formatives en l’estranger amb una beca que ajuda a cobrir part de les despeses de l’estada i el desplaçament.

Els cicles formatius de grau superior de la família professional d’hostaleria i turisme de l’IES Serra Mariola van sol·licitar, per al curs 2021-2022, participar en el programa Erasmus+. I aquesta va ser concedida.

Per tant, aquest curs comencem amb tres mobilitats de pràctiques en empreses per a exalumnat post titolat de CFGS de la família d’hostaleria i turisme i per a l’alumnat de segon curs dels mateixos cicles formatius perquè puga fer la formació en centres de treball (FCT) en l’estranger.

A continuació, us deixem el PDF on teniu tota la informació detallada d’aquest procés de selecció i l’enllaç on heu d’accedir per a introduir tota la documentació que heu d’aportar per a formar part d’aquest procés: https://forms.office.com/r/jBXTmBvJbd

Convocatoria-ALUMNAT

Podeu descarregar-se el PDF amb tota la informació detallada del següent enllaç: Convocatòria-ALUMNAT.pdf