Participació en el Euro Trainee a Lisboa

El Cap de Departament dels Cicles Formatius de Grau Superior de Turisme del Centre, Jordi Prats, ha participat al programa Euro Trainee desde Lisboa. Ha estat realitzant un job shadowing i recerca de partners europeus per a l’intercanvi i les pràctiques professionals dels nostres alumnes.

Les estades formatives en empreses i entitats són una oportunitat per a l’alumnat i el professorat de Formació Professional. Aquestes els permeten conéixer l’organització dels processos productius o de serveis i les relacions sociolaborals en el seu àmbit productiu, així com observar i exercir funcions pròpies de la professió. Euro Trainee és la nova convocatòria de mobilitats de professorat i alumnat d’FP amb l’objectiu d’oferir estades formatives a un país europeu.

Si voleu saber més sobre aquest tipus de programa formatiu, accediu al següent enllaç: EutroTrainee GVA