Aula Virtual

Com sabeu, la Conselleria d’Educació i Formació Professional ha suspés temporalment l’activitat educativa presencial com a conseqüència de la situació i evolució del Coronavirus. Per tal de garantir l’atenció educativa en el domicili de l’alumnat, l’IES Serra Mariola utilitzarà totes les possibilitats oferides per les TIC: pàgina web del Centre, facebook, correu electrònic corporatiu de l’alumnat i sobretot la plataforma educativa Aules de Conselleria, ja que tot l’alumnat té accés a esta plataforma. El personal docent mantindrà un contacte periódic amb l’alumnat a través d’estes plataformes.

Si l’alumne no ha accedit mai a aules, segueix els següents passos:

El nom d’usuari és el NIA i la contrasenya són les tres primeres lletres del cognom en minúscula seguides de la data de naixement en format DDMMAA. Per Exemple, una alumna nascut el 18 d’octubre de 2003 i anomenada Laura Pérez Sanchis tindrà com a contrasenya per181003

Els alumnes que no sàpien el seu NIA podeu consultar-ho al carnet d’estudiant, o al butlletí de Notes, si no el teniu vos podeu posar en contacte amb el vostre professor i que el mire en la Intranet del Centre o en la plataforma aules.

Si teniu problemes per accedir-hi, podeu posar-se en contacte amb el departament d’informàtica.

Per qualsevol consulta privada a un professor, podeu consultar el seu email corporatiu @GVA a la següent secció de la Web: Pares i Alumnes > Atenció a pares

MANUAL PER A L’ALUMNAT