25 N a l’IES Serra Mariola

Aquest passat divendres va ser el 25N Dia Internacional per l’eliminació de la violència contra les dones i l’alumnat de l’Institut Serra Mariola ha participat amb diferents projectes, d’una banda les alumnes de 1r de Batxillerat han participat al matí en l’acte de l’Ajuntament de Muro, interpretant una cançó i acompanyant-la amb un ball de dansa contemporània.

Així, l’alumnat d’ESO ha fet diversos projectes que han anat treballant al llarg del mes de novembre en les tutories i que s’exposen en els corredors del centre.

Tanquem els actes d’este dia amb la lectura del manifest per part de les alumnes de 2n de Batxillerat i la interpretació i el ball de la cançó “Sansa” a càrrec de les alumnes de 1r de Batxillerat.

Gràcies a totes i tots per la vostra dedicació!

Podeu vore els vídeos sencers dels diferents actes en els següents enllaços: