INTERCANVI GENERACIONAL EN LES AULES DE TEATRE

Els alumnes d’Arts Escèniques de 1r d’ESO han rebut una visita molt especial: les iaies d’algunes de les nostres alumnes. Sari Esteve i Conchi Serra han volgut contar-nos les seues experiències als escenaris que, de manera amateur, duen dècades recorrent i fins i tot, escrivint algun que altre sainet inspirat en vivències pròpies.

Estes veteranes artistes ens han regalat un muntó d’anècdotes i consells teatrals i, a canvi, els estudiants els han oferit, en exclusiva, l’assaig de l’obreta “El aula de Tócame Roque”, peça que interpretaran per al públic escolar l’últim dia abans de les vacances de Nadal.

En el que tots hem estat d’acord és en que el teatre és cultura, art i vida. Moltes gràcies iaies!