El Serpis d’intercanvi Erasmus+ a Florència

Alumnes de 1r de Batxillerat participen en un intercanvi lingüístic-cultural en la capital de la Toscana.

Un grup de 19 estudiants participen esta setmana en un intercanvi Erasmus+ en la capital del Renaixement amb el centre educatiu de Florència IIS Giuseppe Peano. Esta representació d’estudiants de batxillerat participa en el projecte europeu “La història europea: de la memòria personal a les institucions.” amb els seus corresponents italians.

Els professors responsables de l’intercanvi, Virginia Pla i Josep Martínez comenten, “La primera jornada a la ciutat de Toscana ha sigut molt enriquidora, el nostre alumnat ha assistit a classes lectives participant de la rutina d’aprenentatge dels estudiants italians. Han ocupat el matí amb sessions de Filosofia, Francés i Inglés”.

A l’IES Serpis, ens sentim orgullosos de ser centre acreditat Erasmus+ i gràcies a això poder oferir als nostres alumnes estes activitats immersives que els brinden un aprenentatge complementari al currículum, íntegre i significatiu.

Actualment l’IES Serpis té tres intercanvis d’estudiants actius, que suposen la mobilitat de més de 60 alumnes del nostre centre a més de ser institut amfitrió de diverses escoles europees i organitzar cursos de formació i jobshadowing per a la plantilla docent.