El Serpis en les Olimpíades de Filosofia

L’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat participa en les Olimpíades de Filosofia organitzades per la Universitat de València

Divendres passat 26 de gener, un grup representatiu d’estudiants de 1r i 2n de Batxillerat de l’institut va tindre l’honor de participar en les Olimpíades de Filosofia, celebrades en la Universitat de València. La jornada, que va combinar elements acadèmics i lúdics, va ser un rotund èxit, deixant una profunda satisfacció entre els nostres alumnes i la professora acompanyant, Laura Seligra.

Des de primera hora del matí, els nostres estudiants van demostrar les seues habilitats filosòfiques en una competició de redacció d’assaig filosòfic que va desafiar les seues capacitats analítiques i argumentatives. La Universitat de València va brindar un escenari estimulant per a l’intercanvi d’idees i la reflexió, on l’alumnat va poder posar a prova el seu pensament crític i el seu coneixement sobre món de la filosofia.

La jornada no sols va ser intel·lectualment enriquidora, sinó que també va oferir moments de companyerisme i diversió. Després de la intensa sessió de competició, els participants van gaudir d’un merescut esmorzar saludable i sostenible en la cafeteria de la Facultat de Filosofia. Esta pausa va permetre als estudiants carregar energia i compartir les seues experiències en un ambient relaxat i distés.

El lliurament de Diplomes de Participació va ser el punt culminant de l’esdeveniment. Cada estudiant va rebre el reconeixement merescut per la seua dedicació i esforç, reforçant així el seu compromís amb l’estudi i l’exploració de la filosofia. La professora acompanyant va expressar el seu orgull per l’acompliment del grup i va destacar la importància d’esdeveniments com les Olimpíades de Filosofia per al desenvolupament acadèmic i personal dels estudiants.

La participació en este esdeveniment no sols ha enfortit l’interés i la passió per la filosofia entre els nostres estudiants, sinó que també ha consolidat el compromís de l’institut en oferir oportunitats enriquidores i estimulants més enllà de l’aula. Enhorabona als participants!