Xarrada “Josep Albors. Responsable d’Investigació i Conscienciació d’ESET”.

El divendres dia 1 de febrer  va visitar el nostre centre Josep Albors, Responsable d’Investigació i Conscienciació d’ESET Espanya, amb seu a Ontinyent, per a oferir una xarrada al nostre alumnat d’1r i 2n curs del cicle de Sistemes Microinformàtics i Xarxes, i 2n de la Formació Professional Bàsica d’Informàtica d’Oficina.

L’objectiu de la visita era que l’alumnat cumplimente la seua formació acadèmica amb el que aporte l’experiència d’un professional d’una empresa de l’especialitat  Informàtica.

Josep va començar parlant dels seus inicis estudiant i treballant, de la valoració del treball i de les condicions laborals en el sector informàtic, també va subratllar la importància de la formació contínua i de l’aprenentatge de l’anglés, a més de la valoració de mòduls com Formació i Orientació Laboral i per descomptat dels mòduls propis de l’especialitat. Va assenyalar les capacitats personals i professionals que demanda una empresa del sector i com és el dia a dia en el seu treball, des de jornades de teletreball i presencials, fins a la coordinació amb la resta de departaments de l’empresa.

L’alumnat va considerar molt interessant el treball de Josep en el camp de la ciberseguretat, que en contacte amb col·legues d’altres països aconsegueixen desxifrar i acabar amb ciberatacs a empreses.

Gràcies a Josep Albors per accedir amablement a visitar-nos i oferir-nos aquesta xarrada tan enriquidora. Fins a la pròxima!