What’s on 2A TV?

La televisió, també anomenada caixa babau, s’ha reinventat i adaptat a l’aula d’anglés de  2n ESO A! El nostre alumnat ha tingut l’oportunitat de convertir-se per uns dies en guionistes, periodistes, estilistes i redactors de la tele més divertida i entretinguda en llengua anglesa que mai hagueren imaginat.
Després d’investigar sobre els diferents tipus de programes que podem trobar en pantalla l’alumnat, dividit per parelles, es va responsabilitzar d’un tipus concret de programa fins conformar entre tots la graella de 2A TV. Començà en eixe moment el procés de disseny, redacció i assaig per tal de convertir-se en uns grans professionals de la televisió.
El nostra alumnat no va decebre: les «emissions televisives» que realitzaren a classe avalaren el seu treball. La programació d’aquesta particular televisió resultà ser d’allò més variada: un programa d’entrevistes (a una reputada actriu), una sèrie policíaca amb un assassinat per resoldre, un programa de canvi radical, un concurs televisiu on demostrar la destresa lèxica, una escena de comèdia al voltant d’una poma, la predicció del temps amb el seu canvi climàtic a Rússia, un serial d’època que revelava els secrets entre el senyor i la majordoma, un documental, les últimes notícies esportives, un programa de viatges que ens descobria el poble d’Aielo de Malferit i fins i tot, spots publicitaris d’allò més convincents.
En definitiva, un projecte que els ha permés aproximar-se a la llengua anglesa des d’un altra perspectiva menys convencional però sense dubte, molt motivadora.