Porçons Film Fest (1st Edition)

El passat divendres 11 de juny, l’alumnat de 4t ESO va mostrar a la resta de la classe els trailers en anglés sobre els curts que prèviament s’havien inventat. Com no podia ser d’altra manera, varen presentar les seues première amb nervis, però també orgullosos/es i satisfets/es de la feina que havien fet.

La creativitat és una de les habilitats que més ens poden ajudar en la vida en general. Per això és molt important que la fomentem en les aules mitjançant aquest tipus de tasques. A més, a l’hora de produir en llengua estrangera i desenvolupar la competència digital i lingüística en el nostre alumnat, factors com la motivació, els seus gustos i els seus interessos resulten ser clau.

Qui sap si acabaran dirigint pel·lícules! En qualsevol cas, trien allò que trien ser, molta sort per al futur i una abraçada ben gran!