Visita al mercat d’Aielo de Malferit per part de l’alumnat de 1r de TAPSD

El grup de 1r del CFGM d’Atenció a les Persones en Situació de Dependència va realitzar el dimecres 2 de febrer una eixida al mercat municipal d’Aielo de Malferit, des del mòdul de Suport Domiciliari, per tal de conèixer la importància de la compra de productes frescos i de proximitat, així com analitzar l’etiquetatge dels diferents productes alimentaris i de primera necessitat. A més, l’alumnat també va poder observar la ubicació i distribució de les diferents parades als diferents carrers del poble i analitzar l’accessibilitat per a les persones amb mobilitat reduïda.

L’alumnat va valorar l’eixida molt positivament ja que van poder analitzar el mercat municipal, per primera vegada, no sols com a espai de compra d’aliments i productes de primera necessitat sinò també com a espai de socialització de les persones en situació de dependència.

Núria