Visita 3 d’abril a CRIS-ADIEM Ontinyent i Centre de dia D’AFAO per part de l’alumnat de 1r TAPSD

El passat dilluns 3 d’abril el grup de 1r de TAPSD de l’IES Porçons va poder gaudir de la visita a dos recursos de la població d’Ontinyent.

A primera hora visitàrem el Centre de Rehabilitació i Integració de persones amb malaltia mental (CRIS), i el Centre de Dia d’ADIEM (Associació per a la defensa de les persones amb malaltia mental). A la nostra visita ens explicaren els recursos i serveis amb què conta l’entitat, i poguérem compartir temps i activitats als dos centres: al CRIS participaren  en les activitats d’estimulació cognitiva, i al centre de dia estigueren a una xerrada que l’entitat Escoles Solidàries oferia eixe dia.

Més tard, acudirem al Centre de Dia per a persones amb Alzheimer d’AFAO, on, després de visitar i conéixer les instal·lacions, l’alumnat també va poder gaudir de les diferents activitats organitzades com la teràpia amb animals.

Ha sigut una altra visita formativa i molt enriquidora, on podem donar una visió real dels continguts treballats als diferents mòduls durant el curs. Moltes gràcies a les professionals d’aquestes entitats per compartir temps i coneixements.