L’IES Porçons torna a estar present en el premis Sambori

Un any més dos alumnes de l’IES Porçons guanyen un premi Sambori, en aquest cas en la 25a edició d’aquests guardons que convoca Escola Valenciana.

El Premi Sambori va nàixer l’any 1998 i, en l’actualitat, és el premi literari escolar amb més participació de tota Europa. I l’IES Porçons és un dels que sempre hi participa des del Departament de Valencià.

En l’edició d’enguany les alumnes dels nostre institut que ha resultat guanyador ha estat Alba Balaguer Tarrassó, de 3r d’ESO, amb el treball “Memòries d’un cor en guerra”, i Laia Rios Calabuig, de 4t d’ESO, amb el treball “Les nostres arrels”.

El lliurament dels XXV Premi Sambori de narrativa de la Vall d’Albaida se celebrarà el proper divendres dia 21 d’abril a les 18:30 h a la sala Gomis d’Ontinyent.

Enhorabona a les dos alumnes per aquest reconeixement.