Reciclatge de components informàtics per l’alumnat de FPB

L’alumnat de FPB d’Informàtica d’oficina ha fet una activitat relacionada amb el reciclatge i la sostenibilitat dels components informátics.

La societat actual demanda una gran quantitat d’aquests components i la seua usabilitat és molt gran, per aquest motiu és important saber reutilitzar i reciclar tots els components informàtics que a més son molt contaminants.

Cal remarcar també la importància de saber on portar els diferents elements dins de la nostra població per poder contribuir a una millora del planeta.

Hui hem visitat el poble buscant el diferents contenidors per a reciclar i també l’ecoparc mòbil que està al poble els dimarts de 9:00 a 14:00.

Amb aquesta visita hem vist les diferents opcions que tenim a la població i la importància de reciclar aquests tipus de materials.