Orientació a 4t d’ESO – Formació professional

Continuant amb les sessions d’orientació dirigides a l’alumnat de 4t de l’ESO, hui s’ha organitzat una xerrada amb els seus companys i companyes de primer dels Cicles Formatius de Grau Mitjà, tant de Sistemes Microinformàtics i Xarxes com d’Atenció a Persones en Situació de Dependència.
L’objectiu de la xarrada era que l’alumnat de 4rt coneguera les raons que havien portat a cada alumne i alumna a cursar els Cicles Formatius a l’IES Porçons. Els testimonis han sigut molt diferents, per una part alumnat que ha decidit fer el cicle d’Informàtica desprès de  començar Batxillerat i no poder acabar-ho per volum d’estudi i/o desmotivació,  en altres casos perquè no es va tindre suficient nota mitjana de l’ESO per a la seua admissió en altres centres i en altres especialitats, també alumnat del centre, des de l’ESO, que tenia clar continuar en un dels nostres dos cicles i fins i tot, una alumna amb un Batxillerat finalitzat, un Cicle de Grau Superior i que per vocació està cursant el cicle de APSD al mateix temps que treballa.
Han sigut testimonis molt interessants i tots han aconsellat als companys i companyes de 4rt curs que estudien, que intenten traure bones notes per a tindre més oportunitat, el curs que ve, d’estudiar allò que més els agrada. Esperem que a l’alumnat de 4rt els haja arribat el missatge perquè puguen continuar el seu itinerari formatiu satisfactòriament.
Gràcies als alumnes Xavi, Jordi i Josep de 1r CFGM ASIX, i a les alumnes Marta i Andreea de 1r CFGM APSD, per participar i fer-ho tant bé!!!!
#somporçons #orientació #cicles