Emprenedoria Social i Sostenible – 2n ESO

A l’optativa d’Emprenedoria  Social i Sostenible, l’alumnat de 2n de l’ESO, ha participat en una dinàmica per  treballar la creativitat, l’organització en un equip, i la comunicació per tal de donar a conèixer el producte final.

Cadascun  dels 5 grups  havia d’elaborar, seguint un procés,  un vestit de novia amb paper i cinta adhesiva.

Han començant pel repartiment dels rols entre els membres de l’equip, han continuat amb  l’esbós del disseny, l’elaboració del prototip i la desfilada amb la descripció de les característiques del model elaborat, així com, de la seua aportació a la sostenibilitat, atés l’ús adequat i responsable del material.

Ha resultat una activitat positiva, amb  els grups  molt implicats, i  on l’alumnat ha comprovat les dificultats, i alhora la necessitat, d’una bona organització en el treball d’equip. Continuarem emprenent!!!