ONG Cáritas – Xarrada

Els dies 24 de gener i 3 de febrer, el Departament de Religió, junt amb la participació del Departament de Valors Ètics, va organitzar una sèrie de xarrades que van comptar amb la presència de dos representants de l’ONG Cáritas.

Aquest encontre tenia com a finalitat explicar als alumne s de l’ESO tota aquella activitat social promoguda per la pròpia organització, una ONG part de l’Església catòlica.

A través del col·loqui, els dos ponents van mostrar de primera mà als alumnes totes aquelles realitats socials que, moltes vegades, passen desapercebudes; com poden ser totes aquelles persones necessitades o les afectades per una addicció. Per altra banda, també van evidenciar la gran ajuda que Cáritas brinda a tots aquests sectors de la societat, animant als alumnes a participar en les activitats benèfiques.

L’encontre va resultar una activitat lúdica on l’alumnat va poder participar en tot moment, al mateix temps que va poder descobrir i aprendre un poc més sobre la realitat de la nostra societat.