Manteniment de sistemes informàtics per part de l’alumnat de 1r FPB

Els alumnes del grup 1r FPB del nostre centre estan realitzant pràctiques reals de manteniment de sistemes informàtics, tasca que s’inclou dins de les competències de l’assignatura de “Muntatge i manteniment de sistemes i equips informàtics”. La realització d’este tipus d’activitats potència l’aprenentatge professional i de qualitat del nostre alumnat.

El manteniment preventiu que estan realitzant és una de les tasques que ha de fer un tècnic informàtic per donar-li una vida útil més llarga als dispositius i a més aconseguir un bon rendiment dels equips i major durabilitat.

Les ferramentes que ha utilitzat son: aire comprimit,  netejador universal de dispositius, paper que no deixar residu, espuma netejadora, …

L’alumnat ha realitzat el treball amb molt bona actitud i comportant-se com a bons professionals.