LITERATURA CHALLENGE

Els passats dies 21 i 25 d’abril va tenir lloc al nostre centre un LITERATURE CHALLENGE, on l’alumnat de 1r ESO va participar en una sèrie de reptes relacionats amb 4 novel•les d’autores angleses i nord-americanes: JK Rowling, Veronica Roth, Mary Shelley i Suzanne Collins.

La novetat d’aquesta activitat, organitzada per tal de celebrar el dia del llibre, és que els reptes varen ser dissenyats i duts a terme per l’alumnat de 4t ESO A i 4t ESO B, dins d’un projecte  realitzat en les classes d’anglés, en el qual han treballat en grups cooperatius de 4 o 5 alumnes.

El projecte ha constat de diferents parts:

a) Repartiment de roles per grup.

b) Recerca d’informació per grup

c) Disseny dels reptes per grup.

d) Realització dels reptes a l’alumnat de 1r ESO, els quals els han resolt també en grups cooperatius, prèviament pensats per la seua professora d’anglés.

e) Memòria per grup de tot el procés.

f) Auto-avaluació.

A més, l’alumnat ha hagut d’emprar la llengua estrangera en tot moment, tant a l’hora de realitzar el projecte ( 4t ESO), com per a participar en els reptes (1r ESO).

Una experiència d’aprenentatge diferent, dins del pla de foment de la lectura i dinamització de la biblioteca, on s’ha pogut gaudir de la literatura de forma lúdica, gràcies al treball, la creativitat, la col•laboració i la implicació del nostre alumnat.