Desenvolupament de Software – Dia a dia a l’empresa (FOL)

Des del Departament d’Orientació (FOL) es va organitzar una xarrada al 1r curs del Cicle Formatiu de SMX a càrrec d’Eva Sanchis Carreres, programadora informàtica d’una empresa de desenvolupament de software per a la gestió i control de la producció.
La xarrada va estar molt interessant perquè l’alumnat va conéixer el dia a dia de treball en una empresa de l’especialitat per la qual estan formant-se, així com, se’n van assabentar de les necessitats i exigències de l’empresa i dels clients respecte als treballadors d’aquest sector. L’ambient va ser molt agradable i l’alumnat va participar preguntant dubtes i curiositats.
Des del departament agraïm a la nostra companya Estela que ens va facilitar i gestionar el contacte, i a Eva la seua col·laboració amb el nostre centre.