Les alumnes del centre participent en l’activitat “Brodant la revolta”

El passat dimecres 2 de març, algunes alumnes de l’IES Porçons van baixar a la plaça del Palau per participar en l’activitat “Brodant la revolta”, organitzada per l’ajuntament d’Aielo de Malferit i dirigida per l’artista Luci Juan. L’activitat consistia en col·laborar en el brodat d’un llençol reivindicatiu per a penjar-ho en l’edifici de l’ajuntament el 8 de març per commemorar el dia la dona.

Lluci va explicar a les alumnes els objectius d’aquesta activitat reivindicativa de les feines tradicionals en un context feminista, i va proposar a les alumnes la incorporació al llençol de paraules relacionades amb feines en les quals les dones tinguen un paper rellevant en l’actualitat. A més, algunes dones del poble van ensenyar a les alumnes les nocions bàsiques del brodat i de seguida van enfilar el fil per l’agulla i van començar a brodar les paraules escollides.

L’experiència va ser molt enriquidora per a les alumnes i la resta de les persones que vam participar, perquè totes compartirem vivències de diferents èpoques i tampoc van faltar les reivindicacions, les anècdotes, les confidències i els moments d’humor entre les persones protagonistes de l’activitat.

COMICON