El Porçons es modernitza

L’IES PORÇONS continua amb les seues dinàmiques de modernització. Ara, després del canvi, modernitat i dinamització de la nostra web, li ha tocat als espais expositius i de visualització del nostre centre.

Amb la finalitat d’eliminar l’ús i abús del paper, objectiu que es troba dins del projecte d’investigació i innovació educativa «Recicla’t. Recicla’m», el nostre centre ha instal·lat un TV LG 65’’. Amb tot i això, cal destacar que aquest nou mitjà, a més de servir-nos per continuar amb la imatge corporativa i identificativa del nostre institut, ens és del tot útil centralitzar els punts d’informació.

La seua ubicació es troba a l’entrada del centre, així l’alumnat i tot aquell que accedisca al nostre centre tindrà accés a les novetats i a tota la informació rellevant que des del punt de vista administratiu i acadèmic haja de saber. Perquè així estiga actualitzat en tot moment i no perda el fil tant de la seua formació, com de la vida acadèmica i formativa.

Ara amb aquest nou sistema de mostrar la informació, també es contribueix a millorar l’espai expositiu Porçons (EXPORÇONS), un espai pensat per albergar i mostrar tots els treballs i projectes que des de les diferents matèries vaja realitzant  el nostre alumnat, i que pren sentit a partir de la instal·lació de la nostra TV multimèdia.