Common Diseases Project

L’alumnat de 1r CFGM d’Atenció a Persones en Situació de Dependència ha realitzat un projecte sobre malalties comuns (Common Diseases Project), en el mòdul d’anglés tècnic.

En primer lloc, van haver de buscar informació sobre malalties com “Diabetes, Hypothyroidism, Stroke, Hypertension, Osteoporosis, Hernia, Pneumonia,Vertigo,Asthma and Parkinson’s disease”.

En aquest sentit, varen accedir directament a la informació en anglés mitjançant la pàgina web “medlineplus”, buscant informació sobre en què consitia cadascuna d’aquestes malalties, els símptomes i els seus tractaments. A més, van haver de resumir en les seues pròpies paraules tota la informació que havien trobat. Tot seguit, varen preparar presentacions orals de 3 o 4 malalties en parelles o grups de tres, i exposar-les a la resta de la classe. D’aquesta manera , el nostre alumnat ha pogut accedir a informació específica del mòdul d’anglés, i ha utilitzat la llengua estrangera per tal d’expressar-se a nivell oral i escrit.

Des del punt de vista professional, el fet d’utilitzar vocabulari específic en anglés els ajudarà a poder buscar informació de forma més amplia, ja que aquesta és la llengua utilitzada en la investigació i divulgació científica. També els servirà per tal de poder-se comunicar amb persones d’altres nacionalitats que siguen residents ací, i que, per la seua situació de dependència, puguen ser atesos per ells/es en un futur. A més, s’ha reforçat la seua competència digital.

Finalment, s’està exposant un vídeo resum dels seus projectes en el hall del centre des de fa unes setmanes. Esperem que us agrade, i que us servisca per tal de saber un poc més sobre aquestes malalties.