Alfabetització digital de les persones grans d’Aielo de Malferit

L’alumnat de 2n FPB d’Informàtica d’oficina de l’IES Porçons, participa activament en l’alfabetització de les persones grans d’Aielo de Malferit. El nostre centre, amb el seu caràcter solidari que el caracteritza, va pensar a principi de curs que seria un bon projecte trimestral el preparar tallers per a ensenyar i millorar els coneixements de les noves tecnologies a les persones grans de la població.

Durant la setmana del 21 al 25 de novembre s’ha desenvolupat aquest projecte. De dilluns a dijous l’alumnat ha preparat 3 tallers amb presentacions i manuals per a repartir als assistents. Els tallers han sigut sobre Whatssap, Facebook i correu electrònic, un altre sobre seguretat informàtica i un tercer taller sobre l’apliació GVA Salut.

Les persones assistents a la jornada final, han acudit al centre el divendres 25 i han vingut amb molta il·lusió i ganes d’aprendre. Després de veure cada taller, van ser moltes les preguntes que es van plantejar sobre les diferents aplicacions, que van ser resoltes eficientement per part de l’alumnat. Considerem, i així ens ho han fet saber també, que han quedat molt satisfetes de l’experiència.