Programa L’observatori del canvi climàtic – Diputació de València

L’alumnat de 1r i 2n ESO i FPB ha assistit aquesta setmana a xarrades sobre els ODS dins del Programa L’observatori del canvi climàtic en ruta organitzada i finançada per fundació Clima i energia i la Diputació de València.

En 1r ESO el tema de la xarrada era «Separar per reciclar»; en 2n ESO «El repte del canvi climàtic» i en FPB «Les teus decisions compten».

L’equip d’educació ambiental ha explicat a l’alumnat de 1r ESO què és el canvi climàtic i les seues conseqüències. A continuació han realitat uns taller per aprendre a reciclar i conèixer el temps de destrucció dels residus. L’alumnat ha aprés de forma pràctica i lúdica com gestionar els residus.