Què tenen en comú els metalls i l’anglés?

Aquest curs hem encetat amb l’alumnat de 2n ESO un projecte interdisciplinari i bilingüe entre el departament de tecnologia i el departament d’anglés. El repte va consistir en treballar de manera conjunta la recerca d’informació sobre el tractament dels metalls per a una posterior elaboració d’un panell informatiu i una presentació oral.
El procés va implicar col·laboració per part dels departaments i coordinació i treball en equip per part de l’alumnat. En concret han aprés a treballar els continguts de manera cooperativa, a més de dissenyar un mural explicatiu i una presentació en diapositives. Així mateix ha sigut important el aprendre a expressar-se en públic i defensar el tema treballat (amb la particularitat de fer-ho en les dos llengües: valencià i castellà).
Finalment, aquest treballs foren defensats davant d’un tribunal format per membres del departament de tecnologia, anglés, orientació i educació plàstica i visual. Paral·lelament, aquesta valoració es va completar amb l’autoavaluació i coavaluació de l’alumnat.
Sense dubte, aquesta ha sigut una experiència enriquidora que ha permés al nostre alumnat créixer en competència lingüística i estratègies per aprendre a aprendre.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies