4th ESO Best Places to visit in 2023

Si encara no sabeu quins països i/o ciutats visitar, el nostre alumnat de 4t ESO ho té molt clar, ja que han pensat en anar, en un futur, a països com per example, Maldive Islands i Egypt o a ciutats com ara Rotterdam o Tokio entre d’altres.

Aprofitant el punt gramatical que s’estava tractant en les classes d’anglés, Conditional Clauses, s’ha dut a terme un projecte anomenat Best Places to visit in 2023, en el qual havien de recomanar un lloc a visitar i també destacar els Top 10 espais on anar i/o activitats a fer. A més, es varen exposar aquestes recomanacions a la resta de la classe mitjançant Online Travel Brochures (fullets digitals). Es tractava de convéncer els altres de què les seues propostes eren les millors per tal de viatjar.

D’altra banda, en la segona part del projecte, han hagut de treballar en grup, triant un sol lloc a visitar, i fer un planning real de tot el viatge, tenint en compte el mitjà de transport (elegint en quin mitjà de transport anirien i buscant exactament l’horari i preu per als dies a viatjar), l’allotjament (comparant preus i disponibilitat reals) i una breu descripció de què fer cadascun dels dies des de l’arribada al lloc fins la tornada.

Finalment, cal destacar que aquesta situació d’aprenentatge, la qual, de ben segur, els ajudarà a organtizar els seus viatges futurs, ha resultat ser molt interessat, útil i motivadora per a l’alumnat.