L’equip format per Marc Belda, Pablo Esteve, Iván Martínez i Miguel Torres, SEGON PREMI AL REPTE AITEX 2024

En aquesta edició, AITEX ens ha plantejat el següent repte:

En 2025 entrarà en vigor una nova Directiva Europea per a la recollida de residus tèxtils.

Quin producte innovador desenvoluparies amb totes aquestes deixalles?

L’alumnat participant del nostre centre ha sigut el de les matèries d’Emprenedoria Social i Sostenible, Taller d’Economia i Projecte Interdisciplinari, de segon, tercer i quart d’ESO respectivament i un dels equips, COTTAIR, formats per Marc Belda, Pablo Esteve, Iván Martínez i Miguel Torres de quart d’ESO de Projecte Interdisciplinari ha aconseguit el segon premi. S’han presentat un total de 147 i solament 8 han sigut els equips guanyadors, repartits en 5 accèssits i tres primeres posicions. Té molt de mèrit, per tant, la segona posició assolida. La seua proposta era realment bona i han sabut plasmar-la molt bé: “reutilitzar la tela de cotó de les samarretes per a substituir l’espuma que cobreix l’estructura del filtre d’aire de les motos” i ha hagut de presentar una memòria tècnica i un vídeo explicatiu del seu projecte. Cal puntualitzar que l’alumnat ha dissenyat també l’estructura del filtre i a més, l’han fabricada ajudats per Joan Ferre Calabuig, alumne del primer curs del Cicle de Grau Mitjà d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques que oferta el centre. ENHORABONA A TOTS ELLS!!!

Moltes gràcies a AITEX per convocar-nos curs rere curs al seu repte i  fomentar l’economia circular.