BEQUES MINISTERI ESTUDIS POST-OBLIGATORIS

S’ha obert el termini per a la presentació de les beques del Ministeri per a estudis post-obligatoris.

En el nostre cas per a e alumnat que cursarà els estudis de Batxillerat o de Formació professional durant el curs 2024-2025. També podran presentar la beca els alumnes de 2n de Batxillerat que vaja a fer un grau, encara que no sàpien quin.

El termini de presentació és des del 19 de març fins al 10  de maig a les 15.00 hores.

• Li passem el següent enllaç per a consultar requisits, dubtes, peguntes freqüents… ENLLACE AJUDA
  • I el següent enllaç per a la seua tramitació electrònica: ENLLACE TRAMITACIÓ

Els recomanem que no deixen el tràmit per a l’últim moment. Si tenen algun dubte poden posar-se en contacte amb el número de telèfon que els apareix en el primer enllaç o poden cridar al centre on intentarem ajudar-lo. Així mateix, informar-los que el centre disposa d’un ordinador en secretaria per a la seua tramitació.