L’alumnat d’Animacions 3D i Vídeo Discjòquei participen en la II Fira d’Ús de Districte Digital.

Entrar en contacte amb empreses del sector de la  imatge i del so, conéixer els perfils professionals més demandats en el mercat laboral o saber els projectes presents i futurs que desenvolupen les productores audiovisuals amb seu a la Província d’Alacant. La Fira de l’Ocupació va brindar a l’alumnat de Grau Superior d’Animacions 3D, jocs i entorns interactius i del Grau Mitjà de Vídeo Discjòquei d’interactuar i conéixer de primera mà a professionals, empreses i la seua activitat actual en l’esdeveniment organitzat en el Districte Digital d’Alacant pel CIDA d’una forma amena i pròxima.

El principal objectiu era crear un marc idoni perquè l’alumnat poguera facilitar el seu contacte a les empreses demandants d’ocupació per a un possible contracte laboral o de pràctiques a través de currículums vitae i targetes de presentació virtuals.

A més, es va oferir la possibilitat que l’alumnat participara en un taller de doblatge cinematogràfic oferit per la productora audiovisual Lucentum Produccions. Així, van aprendre a com sincronitzar el diàleg amb la imatge, la diversitat de sons que conformen l’àudio d’un film o quins professionals formen part d’un equip de so d’una producció cinematogràfica.